Blog myna myna .Selamat datang . Jangan lupa tekan Button Follow Okay ;) , i follow you back ;) muah siked :* ily

Saturday 31 December 2011

Sekolah nak bukak :)

Hye readers :) , 
huu~ . update lagiii ~ . hehe . 
kenapa?? 
EH~ Sukahatiakulah ! nak update banyak mana entri dalam sehari pun . blog aku . !
bukan blog korang kenn? so , jangan ambil peduli okay =,=
huhuii~. btw cuti sekolah dah sampai ke penghujung nyaa . hmm , lagi 3 hari jeh cuti , then aku 
kembali dengan rutin aku macam biasa , go to school setiap hari . cuti just sbtu ahd aje okeng?
deal? ! Okay~ deall ~ . hewhew :3 . 
hmm , aku dah kumpul semangat tau ? HAHA , semangat dah berkobar-2 nak mula sesi persekolahan nih , huuu~ , excited gilaa babeng dah , huuu~ , nak lepak dengan kawan-2 macam selalu . nak rehat sama-2 , belajar sesame , maen kejar sesame *eh eh salah niat dah . 
hee~ okay . baru ni dah sekolah sekejap . hee~
 i means sekolah aku dah open leww . huu~ . hari tu kami kemas kelas , susun mejaa . 
hee~ nak tahu hari apa aku pegi sekolah macam biasa baru nih? haaa~ hari jumaad minggu ni . 
hewhew :3 means kelmarin lah :) , haaa~ best gilaaa~ 
jumpa kawan-2 balik lepas sebulan lebih bercuti , huuu~ , tak henti-2 duk bercakap . HAHA
Almaklum lah banyak story meyhh ^^ . cuti lama kenn ? hehe , 
Aku macam biasa lah , sentiasa dengan kengkawan rapat aku . 
Ekin , yaa and yee ^^ . heee~ . best jumpa dorang balik kelmarin . heee~ 
gelak sampai tak hingat bendaa dah . HAHA , 
Aku kalau dah jumpa dgn geng-2 aku nih , emang lah start lah buad loyer buruk tah pape . 
skru kepala masing-2 abis tertanggal , tercabut merataa tempat . HEHE , 
huhu , okay okay . stopp melalut k . 
haa~ buku teks pun aku dah dapat ^^ , huuu~ . 16 buah buku semua sekali . huh~ berat-2 . 
yang paling sedih buku prinsip perakaunan tetap buku teks tahun lepas yang tebal nak mampus tuh
huh~ . malas nyaa nak bawak. beratt lew  cikgu . HAHA , 
eh eh , tahun ni jangan nak malas-2 okay ! belajar biar rajin , ! 
hee~ okay-2 . i get it . heee~ . jomm usha pict aku semangat susun buku !! HAHA 
selokk nak sekolah dahh :')

 Haa'aahh waahh tersusun rapi kenn? hehehe

 semangat belajar itu yang penting . mak aku kata meja study kemas pun belajar malas tak jalan jugakk ! . HAHA , mak aku kata pulak >sekejapjehkemas-2nih tak lama lagi tenguk lew bersepah balik . hewhew :3 . >diajealous< 

Hah ! pict ni saje-2 jee . hehe . cantekk takk??
saya tak kreatif punn macam awokk !
hee~ 

Okay looo sayang wehh . aku ngntukk dah . mu dop ngntuk lagi ke? shuh2 gi tidur nuh . pagi doh ni weii , hewhew :3 . esok bangun tengah-2 hari ! memang cukupp tak elokk . --' HAHA
 Kesah apa aku  ! korang kesah ke? errkk~ . hehe , klah byebye 
muah sikik laling :* . 

No comments:

Post a Comment