Blog myna myna .Selamat datang . Jangan lupa tekan Button Follow Okay ;) , i follow you back ;) muah siked :* ily

Saturday 31 December 2011

Happy New Year guys :')




Hye Readers :) , 
hoho . yeahh aku selok . aku selokk update entri new year !! . new year brape jam lagi ken? 
HAHA , biar lah ! , kesah apa aku :| yang penting aku nak update jugak . 
HAHA , okay okay . 4 jam lagi nak celebrate new year . 
mesti ada yang tengah bersiap nak keluar celebrate new year kat luar dengan kengkawan , 
dengan family right? hewhew :3 . 
macam mana aku tahu? eh aku kan tok mudinn mesti lah tahu HAHA *taksabit :P
Okay-2 . heww~ . mestilah tahu , dah memang macam tuh je tiap-2 tahun kan??
Almaklumlah . nak masuk tahun baru lah katakan . kena semangat sikik smbut nyaa ^^
hmm , btw korang tak sambut ke? huu~ . 
aku? eh orang tanya dia , dia tanya kita balik . haih~ . sengal lah . 
hehe . okay-2 btw aku sambut~ . tapi takdelah spend time dgn family celebrate kat luar gila bagai 
just duk depan tv tunggu countdown sampai pukol 12 kejup lagi jee . HAHA . 
tadi pun dah keluar , beli kudapan-2 . yelah nak duk depan tv malam nih ken .
memang panas punggung leww .
huuu~ . 
stop citer pasal persiapan nak sambut new year okay ? hewhew :3 . 
jomm kita citer about azam tahun baru kita pulak . okay? 

motid? sajee nak buad semakk entri . HAHA

Okay sayang-2 . apa azam korang eh? heee~ cik myna ni nak tahu jugakk . share-2 leww . 
hewhew ;3 . sebelum tuh azam tahun lepas dah berjaya korang capai? 
kalau masih ada yang tak dapat nak laksanakan azam tahun lepas tuh , 
jangan sedih-2 okay laling , go on dengan azam tuh bawak lah ke tahun 2012 nih . mana tahu tahun ni korang dapat capai azam tuh . :) . kan? tak gitu . ? haaa~ 
selagi kita hidup ats muka bumi ni , selagi tuh kita perlu berusaha gapai apa yang kita ingin kan 
yang terbaik untuk diri , agama , dan bgsa .. semangat lah pulokk . HAHA
btw azam aku tahun ni . nak studyhard . sebab aku nak SPM ~ .
tak nak maen-2 dah . hmm , hope aku dapat trime pelajaran yang baek start sekolah bukak nih . 
aminnnn~ . 
hmm , aku nak jadi seorang kakak senior yang baekk jee . takde masa nak buli-2 adek-2 ni
HAHA , takk baikk . betul tak? hewhew :3 . 
Okay-2 . this year , tak nak bercinta? Oh noo , tak boleh lah . aku akan terus kan hubungn aku 
dengan diaa ~  but kami akan kureng kan sikik berhubung . hope dgn kurengkan brhubung antara satu sama laen tuh , dapat lah aku focuz dgn study aku , dan dia pun sama ;) , 
heee~ muah sikik AMIRUL IZZAT . haha ,
*Sempat lagiikk hohoii nyampohh ke? adaakukesah? HAHA
Okay-2 . Hm , tahun ni jugak . azam aku yang kedua , nak aktifkan diri pegi koko . HAHA , tak nak ponteng-2 lagii , hewhew :3 . nak kumpul banyak-2 markah koko . tahun 2013 dah nak masuk U ooo . aminn~
moga-2 result baikkk . hewhew :3 
Okay azam yang ketiga , aku nak jadi anak yang solehah :) , nak patuh perintah allah . solat nak cukupp . aminn~ tu azam aku , and kalau boleh aku tekad nak katamm quran tahun ni . 
nak perbanyak kan ibadahh ~ . amin~ . hewhew :3 . okay ~
hmm , aku nak happy kan hati parents aku , dengan apa-2 je yang aku lakukan . tak nak hampa kan dieorang . :) , tu janji aku . aminnn~ lagii~ . HAHAHA . 
Okay~ . ni je kodd azam yang aku rasa buad masa nih . hewhew :3 . kalau ada aku tepikir-2 lagi nanti aku update yep . HAHA . hope aku dapat laksanakan semua ni dalam tahun ni 
and capai apa yang aku nak ;) . 
hehe . 


Hari ni hari last bagi tahun 2011 kan? sedih kan ? entah bila kita akan jumpaa lagi dengan bulan disember 2011 . HAHAH , Memang tak kan dapat jumpaa dah lah , masa makin ke depan bukan patah balik ke belakang :P , Kalau korang nak masa berputar balik . panggil doraemon eh . HAHA
Pegi jepun nuh , ajak doraemon duduk dengan korang . tu pun kalau dia nak lah . hewhew :3 
hmm , sobs sobs sobs . sedihnyaa . nak tinggal kan kenangan tahun ni . hewww~
tapi tahun ni jugak . aku hadapi berbagai masalah . hmm , 
itsokay lahh . namaoo ingat-2 lagi~ . benda dah lepas biarkan lepas. dan pergi dgn selamat nyaa .
HAHA . 
 Okay laah , blablabla. aku melalut entah apa dah . heee~ . now i want wish to you all . 
HAPPY NEW YEARR !!! 
2012 bakal tibaa beberapa jam lagi . hope korang happy okay nak sambut tahun depan ;) . hewww~ 
semoga azam tekad tercapai . lagi sekali . dalam bahasa melayu pulak . HAHA
SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU 2012 . 
heee~ . 


Okay lah . for the last . byebye . muah sikik laling :*  . 
ngeee~ . yap aku memang gatal okeng ;) . hewhew :3



No comments:

Post a Comment