Blog myna myna .Selamat datang . Jangan lupa tekan Button Follow Okay ;) , i follow you back ;) muah siked :* ily

Saturday 31 December 2011

Akak Anis Amera :)

Hye Readers :) . 
hehe , dah pukul 2.15 minit pagi pun . huu~ . tapi mata aku still tak nak lelap . 
huhu . Aku tengah online sambil tuh , skyping dengan abang angkat aku yang tersayam tuh . HAHA , 
dengan nana ^^ , and harith sekali . huu~ . and sambil online fb tuh aku ber "WTW" dgn akak nih tau
Anis Amera <3 comell lah sesangat . hewhew :3 . 
btw aku tak pernah tahu yang dia pun sekolah sama dgn aku . sebab tak pernah nmpak . HAHA
Memang lah , time tu dia form brape and aku form brape . tah-2 tak dan punn 
hmm , tapi dia mula-2 add aku kat fb rasanyaa . hehe . dia comel lah sesangad . 
aku selalu stalk fb dia . usha pict dia . hewhew :3 . 
comel sangad gokk eh . niat ati nak je mintak jadi adek angkat tapi malu lerrhh pulokk . HAHA
nak tenguk pict dia takk? 
jomm~ 

sebelum tuh silaa pusing kan kepala korang eh. HAHA , 
sorry lappy or pc korang tak rosak . just aku saja tak rotate pict akak nih . HAHA , saje nak dera korang sikik :P , jahat ken aku? hewhew :3 . 
comel kann?
hah , nak tanya lagi sekali . comel kan ? kan ? kan ? 
hewhew :3 . hah ni ada satu lagi pict dia . 

akak comel laahh . :) . siyesly adek suka tenguk muka akak :') . hehe . 
cutee gilaa . *____* 

Okay lah sesaja update entri pagi new year nih . btw tengah bosan lah tersangad amat nyeh . ! HAHA
K BYEE . muah sikik :* ily . 

No comments:

Post a Comment