Blog myna myna .Selamat datang . Jangan lupa tekan Button Follow Okay ;) , i follow you back ;) muah siked :* ily

Friday 9 March 2012

Holiday Datang Lagi :)

Hye Readers :) 
Aaaacchhoooooommmmmm . ~
berhabukk , labah-2 dah sempat buad sarang ehh kat sini . aduh --'
hehe . :) *khayalansemata :p
Apa khabar kamu dan kamu kamu semua? 
sihat kah? sakit kah? Atau demam rindu sebab aku lama tak update blog? HIHI :D . 
*kay perasan >,<
Hihi , btw aku busy memanjang , *ceehhhh
HAHA , nak kata busy tu busy jugak lah btw , dengan tuition nya lagi , balik sekolah lewat . yeaahh
lumrah student life lah tu kenn . hehe , Sesibuk mana pun aku , satu perkara yang aku tak kan pernah lupa buad dan lakukan dalam sehari iaituuu O.N.L.I.N.E . hee~ . 
Pesbukk , pesbukk . berfb-ing memang wajibb :) . 
wiiiuuhh~ , boleh buad tekanan jiwaa wOoo . Kalau sehari aku tak sentuh lappy untuk online
hihi , but for update new entry . sangad-2 terasaaa kemalasan nyaa . 
heee~ , tak tahu nak story apaa . padahal bukan main banyak story yang dah berlaku dalam hidup aku tahun ni T.T *nakkasitouchingsiked :p
HAHA , Okay . ! hari ni berapa hari bulann????
yeaahh 10 march 2012 . Dahh bulan 3 dah puunn . kan?
hmm begitu pantasss masa berlalu :) . 
Okay biasanya bulan 3 ada school holiday kan .YEEEAAHH :D 
 suka suka suka ! , semalam dah bermulaa nya "SCHOOL HOLIDAY" tuh ^.^
hee~ , btw aku amik cuti terlebih awall . hihi , 
Yelah Ujian Penilaian 1 tamat hari rabu , then hari khamis and jumaat tuh aku terus amik keputusan nak cutiii . hiiii~ duk rumah , release tension setelah 3 hari study , study study for examination tuh  . *ceeiiittstudylaahhhsangadkaannn :P
Padahal onlinee je spend time lebih , study adaalaahh 2,3 jamm gitu jee . 
*ahhchooii apanakjadikaumynaaahhsengetweeii >,<

Semalam aku hangout dengan my lovely sis . heee~ , btw tak lah hangout manaa , 
my sis kerja , jadi aku je lah duk merayau merayap sorang-2 kat Ecm tuu . Oppsss . 
Ecm dah tukar nama k . >> menjadii CAPITAMALL :)
singkatan nyaa (CMALL) . Tak sedaapp lansungg doh nama mu letokk wahai tokaayy baruu . 
Selok main tukar-2 name mall tuh , biarjelah ECM sampai bila-2 . Orang kuantan dah biasa panggil ECM-2 . keenn . HAHA , Okay-2 . *sorry tereeemmooo pulak :p
Okay , Aku nak post pict aku time hanggg semalam . Pict koyaa dalam keretaa je k .

nilah muka budak kesumbatann dalam kereta menuju ke ECM :P . 
Kay burukkk mukaa kan? Aku tahu aku tak cantik so , nakk jugakk post kasi kauorang tengukk muka budak cantikk sikik ni :P HAHA *kaymeluat :)

Aww aww sebelumm tuhh , Sebelum parents aku tinggal kan aku kat ECM , kiteorang pergi kedai kasut dulu tahukk . hehe , Yeaahhh my moma belanja kasuttt kat kitaaa :P , hee~ *Janganjealous :p
Okay dapat kasut baru , tanpa membuang masaa , pakai teruss ahh apa lagi kenn . 
hihi~ , nak tenguk pict kasut??? Ohmayy lupa nak snap . Later i snap kayh :* muah siked . hehe
Okay . sambung sambung ~Heee~ , jalan-2 ECM , dengan kasutt baruu . gilaaa BANGGA !! :D . Heee~ . kay aku tahu kau jealouss . HAHAHHA , 
Dah penat hangout sorang-2 kat ECM tuh kann . Haaa dari pukul 12 tengahhari sampai 8 malam aku duk bertapa kat situu . Dah lenguh kaki , penatt sangadd . Aku pun call my moma , suruh amikk aku , Nak tunggu my sis balik kerja . Memang lambatt lagi lahh . Kaki dah lenguhh . Nak tunggu sampai pukul 10 . Memanggg taakkk lah kaann . ? HAHA  ,
Dalam pukul 8 lebih my popa and moma datang amikk . Heee~ 
Balik , mandi thennn onlineeee~ . Upload-2 pict kat mukaa bukuu yang disayangii . 
Sehari suntukk tak onlinee mak kauu ! Rindu tahap babengg lah kann . 
Kay . Tu je story nakkk citer  . nanti aku sambung ekk kalau ada masaa . Tengah bosan so , story lah apa dah jadi semalam . keenn . Kbai :)

Pss : Kayyy TAJUKK tak kena dengan storyy :P .Lantakk lahh . Ada aku kesahh? HAHA :D . 


No comments:

Post a Comment