Blog myna myna .Selamat datang . Jangan lupa tekan Button Follow Okay ;) , i follow you back ;) muah siked :* ily

Friday 10 February 2012

Esok Test 1

Hye readers :) , hee~
Okay , soklan wajib aku kena tanya . korang sihat?? hehe , tak habis-2 dengan soklan tu ken?
hee~ btw aku sihat walafiat :) , hee~ Okay 
sebelum kita story-2 morry about title kat atas tu , aku nak tanya . 
Korang tahu dah kan aku dah mula tusyen? hee~ tahu tak kat mana aku tuition?
Hah? tak tahu lagi ehh , aku tak citer lagi ke? hehe , Okay-2 
meh sini nak bagitahu , btw aku dah start tuition dari minggu lepas lagi :D , BESTT SANGAD >,<
aku tuition dekat Pusat Tuition Belwin kat tengah-2 bandar Kuantan nuu . Alaa , yang mana duk kuantan tuu tahu lah kat mana tempat tuition aku tuh . Yang mana duk luar Kuantan , korang nak tahu korang find at google earth okeng? wOhaa :O , bukan maen semangat nak suh korang cari tempat aku tuition . ekekekeke :D
Okay-2 , so hari-2 aku pada hari Isnin , Selasa , dan rabu memang gila babeng busy nyaa . 
Yelah rumah aku dengan tempat tuition tuu , boleh dikatakan jauhh jugakk lah jaraknyaa . 
so , kena lah bertolak awal sikik dari rumah , kalau tidakk emang terlajakk waktu :P , hee~
Okay stop cerita pasal tempat tuition okeng ;) , hee~
heee~ . 

Okay ~ esok hari apa ek? Hari sabtu kan? yes ! Right ;) , hehe . 
esok aku sekolah :( , paling-2 malas nakk pergi , tapi terrrpaksaa memandang kan esok ade test 1
huuuu~ , just exam untuk subjek teras , hee~ tak cuak mana lah nak jawab test esok , sebab cikgu dah bagi tajuk-2 apa yang masuk exam esok . heeee~ . just kerja aku sekarang study-2 , and study gila- babeng jee . hehehe , Okay . btw doakan aku senang jawab exam esok yeahh . 
Kbyee , <3 muah sikik beybehh :*

1 comment: