Blog myna myna .Selamat datang . Jangan lupa tekan Button Follow Okay ;) , i follow you back ;) muah siked :* ily

Friday 25 November 2011

uPdAtE Lagi :)

Hye readers :) 
*sila abaikan tajuk entri diats yerp :) tak ade kena mengena punn :)
lagi sekali aku nak update satu lagi entri . hee~ memandang kan aku sangad-2 lah bosan ya robhi malam ni . 
hee~ , tapi kat sebelah aku skrg korang tahu tak sapa yang teman? hee~ my love momaa . HAHA , 
tengah borak-2 ni , duk bercite macam-2 , hee~ yelah dah 4 hari kod aku tak duduk borak dengan my moma ni . hee~ , rindu lewtew , nak borak-2 HAHA .
hmm , tadi sampai je kat Kuantan . Aku terus je tidur . hee~ penat sangad . HAHA 
hmm , tidur punya tidur sampai lah ke petang . sedar-2 dah pukol 5. hee~ awal lagi ken ? 
takde lah sedar-2 sampai magrib . heee~ , lepas tersedar tu tenguk jam kat fon , dah pukol 5 ken? aku terus lah bangun , hee~ dalam hati punya excited nak pegi lepak dengan kwn-2 kat taman rumah aku ni . hee , 
tukar baju , pakai selendang than turun bawah . tenguk my momaa and anak sedare aku dah takde dalam rumah 
dah memang rutin harian dorang lah tu , pukol 5 je , merayap kat kawasan rumah ni . mak aku dengan aktiviti dia lah , mencantikkan lanskap depan rumah tu .*nak taman yang cntik lah kate kan :p HAHA
aku pun dengan muka yang baru bangun tidur nya pegi kat mak aku . heee~ , sambil tu cari-2 mana ank sedare aku pegi . ngee~ ski nak ngecek moto . HAHA , 
buad-2 lah cakap nak bawak anak sedare pusing-2 . heee~ . 
tapi sayang giless , my popa bawak moto . pegi bndar jumpa gengs-2 dia . haih~ . 
hmm , sabor je lah . 
Sumbat dah time dapat tahu moto dah tade tu . hmm , hee~ mula-2 bangun tidur bukan maen excited ken? tak prasan lak moto tade . lepas my moma bagitau terus muka monyok balik :( . hehe
hmm , sambil duduk-2 kat depan rumah tu , aku habis kan lah dengan bergambar . HAHA , memang dah hobi lew tew . tak leh dinafikan lah . HAHA , posing sana posing sini . ngee~ . nak tenguk hasil nya? 
kejup ekk . 



hah nah kau ! , heee~ . ni lah muka-2 aku yang kebosanan petang tadi . 
hah? kenapa pict ni biru? act , dah nak magrib dah pict-2 yang aku snap bru lah boleeeh tahan laaa . HAHA
tahu lah tak comel ! so , abaikan k . HAHA . 

haaa sambung-2 . tengah duk ralik berposing kan . ade lah seorang makcik ni . jiran selang 4 buah dari datang bawak anak dia . hee~ dia ade anak kembar tau . kembar dua . comel sangad . tapi yang paling aku geram adek kepada kembar dua ni . Ya allah chubby nyaa pipi . hehe , comel gila *_____* hehe , 
aku dah lah pantang nampak baby comel-2 ni . confem sambar terus :D HAHA 
macam ulat gogok di sambar burung lak aku buad budak kechik comel-2 bam-2 tuh 
HAHA , haaa . so . sempat lah aku snap pic dia . tak banyak pun memandang kan dia tak nak bergambar . 
heee~ bukan maen lama aku dukung dia . kiss pp chubby dia tu banyak kali *dah naek rimas budak tu agak nya 
HAHA , 
 k jumm kita usha pict-2 budak tomey tu nakk??
confem korang geram jugak . HAHA


comel kann?? haaa ni lah dia . nama dia umairah . HAHA , geram aku dengan baby bam-2 ni . eheee~ . 
nama aku bagi kat dia . roti gebu~ . HAHA , *dan-2 dapat nama samaran kan? HAHA , 
Okay lah bye-2 . muahh sikik :*


No comments:

Post a Comment