Blog myna myna .Selamat datang . Jangan lupa tekan Button Follow Okay ;) , i follow you back ;) muah siked :* ily

Friday 25 November 2011

Homeworrkkk -_____- !!!

Hye , hye , hye . HAHA
Baper banyak hye kan? heee~ , 
hmm , hari ni hari ke brape dah ek kite budak-2 yang maseh "BERSEKOLAH" ni bercuti? 
haa hari ke8 kan? minggu pertama . ehee~ , 
hmm . bosan kan . kalau terperuk je kat rumah . huhu , korang takde pegi mane-2 ke? 
pegi disneyland ke, london ke, new york ke? tak de? HAHA ,
Kalau ade tu , bawak-2 lah balek ole-2 sikik untuk aku yang tak mampu nak pegi melancong luar-2 negara nuh 
huahuahua , aku bukan banyak doet cam korang :) melancong tempat best-2 . 
aku setakat dalam malaysia ni jelah  mampu nya . Alhamdullilah . hehe , 
so , aku nak tanye korang . ade homework tak? eheeee~
mestilah sesetengah tu takde homework lansung kan? boleh lah relek , cuti puas-2 tanpa pikir pasal homework
huuuu~ bestnya korang ek? hmm , 
hehe , aku tak dapat lah nak relek-2 sangadd macam korang .
sebab banyak sangad-2 homework t'cher-2 yang tersayang aku tu bagi . 
hmm almaklum lah nect year aku ni SPM Candicates pulak kan. so cuti-2 tak boleh lah habis kan mase sewenang-2nyaa
 .hmmm , sedih-2 . korang nak tahu homework aku banyak mane? jom tenguk ~ aku dah list kan dah




  BM > Folio novel , Karangan , huh~ >,<
 BI > Buku Latihan , Essay 
 SJ > Essay :) HAHA 
MT > Latihan *sangadbanyak 

pada korang rasa tak lah banyak sangad kan subjek yang aku list kan ni . tapi setiap subjek , kerja kena buad 2,3,4,5 kerja kau tahu??? HAIH~ . saborjelah myna ^____^
SPM SPM SPM next year t'cher-2 kau nak yang terbaik untuk kau myna . eheee~ . 
soo . terpakse lah siap kan , sebelum Januari 2012 , kena hantar pun awal Januari . heee~ . 
thanks cikgu , sayang cikgu ketat-2 . *longgar sikedlah sayang tu , sbb cikgu tak bagi saya cuti sangad . HAHA





buad sedapp je upload . HAHA , ngee~ buad homework tau myna ~ jangan tak buad !
kbai <3 muah sikik :*

No comments:

Post a Comment