Blog myna myna .Selamat datang . Jangan lupa tekan Button Follow Okay ;) , i follow you back ;) muah siked :* ily

Thursday 3 May 2012

Mid Year Exam :S



Hye Readers :) . 
hey , hey , hey and hey :)  
hee~ Bulan May dah datang setelah January , February , March , April berlalu meninggal kan kita :)
hee~ , May semestinya sinonim dengan exam Mid Year kan? Haaa~ 
mesti kauorang pun macam aku jugak . Gila cuakk kot bila dah masuk Bulan May . 
huh~ . sekejap je , tup tup dah nak exam Mid Year . heee~
btw korang dah prepair sebaik mungkin belum? hehe , 
Aku tanya korang dulu so , kena jawab dulu lah baru tanya aku ! haih~ . 
hewhew :3 . Ouh yang dah prepair tu bagus lah , yang masih belum sedar-2 diri nak exam tu , 
prepair lah awal-2 ni yer , nanti menyesal pulak di kemudian hari lepas dapat result nanti . haa~
Time tu menangis tak berlagu lah kau . hewhew :3 . 
Aku? dah prepair belum? HAHA , btw aku pun tergolong dalam senarai orang-2 yang belum sedar diri nak exam tu lew . hewhew :3 . Memang tak prepair apa-2 sangat pun , setakat ulangkaji sikit-2 dekat sekolah dengan kawan-2 sekelas macam tu je lah . .
Kay hari ni dah 4 May 2012 bersamaan hari Jumaat (penghulu segala hari)
Isnin ni cutiiii~ YEAY!! . so aku ada masa 3 hari nak prepair , studyhard betul-2 menjelang hari exam nanti . Exam start hari Rabu , 9 May . huuu~ . Menengah atas lah , bagi menengah bawah diaorang start agak lewat sikit . Untunglaahh~ .
hee~ , kay perasaan memang tak payah cakap lah , takod gila nak hadapi exam kali ni , 
Yelah result Mid year ni lah cikgu nak agih-2 kan ikut group yang berprestasi sikit . hope aku dapat lah group yang dapat dibangga kan sikit . hewhew :3 . Tak nak duk group setakat potensi lulus , nak di tahap potensi Cemerlang . Paling kurang menjadi pelajar Target sekolah . WOW! gila bestt . 
hewheeee~ . 
Okay , exam dah nak dekat , stop dulu berleka dengan Laptop , dengan phone . hehe . so , study hard ! study hard ! . btw aku nak wish GOOD LUCK untuk korang kay , apa-2 pun usaha tangga kejayaan , kita dah usaha . do the best ! nanti just berdoa dan tawakal je lah , moga dimurahkan rezeki , dapat result yang cantikkkk~ bukan untuk Mid year je , but for UPSR,PMR dan SPM yang sebenar nanti pun okay ;) . heee~ 
kbye :)


No comments:

Post a Comment