Blog myna myna .Selamat datang . Jangan lupa tekan Button Follow Okay ;) , i follow you back ;) muah siked :* ily

Saturday 3 December 2011

Welcome Disember :)


Hye Readerss :) , 
heee~ , s0rry sangad yeah sayang-2 ku semua . sebab dah berapa hari aku tak update bl0g ni , ehee~
buzy sesangad lah 0mey :) , macam-2 keje adaa , dan aku harus buad . huhu . 
macam biasa s0klan wajib k0rang sihad takkk??
eheee~ , huk . huk . huk . *bat0k pul0k , bl0g berhab0k **
heee~ , 

5 miniitt , cuci blog kejap . . ..............................................

heee~ , Hah , baru selesa nak sambung cita blog dah bersih :) , HAHA . 
Hari dah pun 3 Disember 2011 . s0 , lagi 27 hari lagi tahun 2012 nak jengukk kita ken?
s0 ? heee~ ape perancangan k0rang? heee~
dah listkan azam-2 baru untuk tahun depan? hee~ share with me key . nanti-2 lah nak share pomm .
heee~ , lambat lagii tekp0m . HAHA
watlek sayang :)) , HAHA
0kay heee~ , semalam 2 Disember 2011 . bestie aku yang sek0lah dekad temerl0h tu datang . eheee~
dapat jugak aku lepas rindu gila-2 kat dia . Setelah berapa bulan tak jumpa . (wahgitu) . HAHA
hmm ,dia lepak kat rumah aku dari tengahari sampai lah ke malam , than 
aku hantar dia balik . :) , eheee~ , 
best lepak dengan dia . macam-2 st0ry kite0rang k0nsi , setelah lama tak jumpa . HAHA
Just aku lupa nak snap pict dengan dia . dia snap pict aku ade lah . nak tenguk tak? EHEE~ 
nii nak tunj0k ni . jup yer . 


tarattattaraaaa :)) , heee~

ni hah pict budak ngade , HAHA , jemu? muak? takyah tenguk ! *motif nak tunj0k pict bru kat k0rang . HAHA

Haaa , Hada tak nak bergambar sangad pun , last-2 dia yang snap pict aku , yang duk menggila k0ya s0rang-2 ni , HAHA ,sengal ubi -.- 
heee~ , s0 dah bulan 12 ni ? k0rang masih duk terperuk kat rumah je ke?
takde ape-2 aktiviti with y0ur friend ? ehee~ *awak,awak saya speaking lah . HAHA
Heee~ , btw aku ade banyak aktiviti k0d . hee~ .ade reuni0n dgn kawan-2 lame dari sek0lah rendah dulu nu 
nak hang dgn bestie-2 aku ni next week . eheee~ , best lah jug0kk . 
kenapa tak best ke bg k0rang? HAHA , y0llo bukan bestie k0rang , bestie aku . HAHA
And maybe aku akan bert0lak ke Perak , heee~ cuti-2 kat sana . lepak-2 rumah abg l0ng aku 
bestt jugak perr pegi Perak , b0leh pegi 
Z0o Taiping , Bukit Merah , Haaa , Nak-2 abg l0ng aku duk kat area Parit buntar , 
dah dekad sangat lew dgn Pulau Pinang . eheee~ , b0sang-2 pegi je jalan Pulau Pinang  , hee~ 
bulan 12 c0nfem ade Pesta Pulau Pinang ken?? tak gitu?? haaa~ maen funfair . hehe 
ngorad an0k mami kat sana habaq hang . ! HAHA , *gatai hang noo . 
hehe , s0 , Itulah sebe sikik p0n aktiviti aku sepanjang bulan 12 ni . hee~ , kalau k0rang ade jugak . bgtahu aku eyh
HEHE , aku nak tahu jugakk . k lah bye-2 . muah sikik :*




No comments:

Post a Comment