Blog myna myna .Selamat datang . Jangan lupa tekan Button Follow Okay ;) , i follow you back ;) muah siked :* ily

Wednesday 23 November 2011

Teringin belajar main gitar

Hye readers :) , hehe , bosan bosan bosan . dan teramat nya bosan myna hari ni . 
hm , tak tahu nak buad apa , siang malam asyik mengadap lappy than online
ngee.. bosan jugak hari-2 online fb , huhu . tapi kalau dah tak dapat online bukan maen lagi aku rindu kt fb tu . 
HAHA , so ari ni kita layan lagu-2 di you tube . , tak lah online fb je memanjang . 
ngee..kat laman you tube pulak , hm aku search lagu dari Najwa Latif . *budak yang pandai maen gitar tuu
HAHA , Dengar lagu Carta Hati , eheee^^ best gilaa lah jugak << ayt pelik HAHA , 
so buad tak endah je okay ? HAHA , 
hmm , teringin nak blaja maen gitar , uhuuu , macam c Najwa Latif ni . hmm , nmpak waaahh
cumill . cool je . acehh . HAHA 
 Dulu aku penah tekad aw nak belajar maen gitar demi someone ni . , hmmm 
tpi jodoh kiteorg tak lama kodd . dia bukan lelaki yang terbaek tuk aku . so , dlm beberapa dekad (cewah dekad tu) HAHA , now dia dah ad orang laen . 
bila aku teringin nak blaja maen gitar ni , aku teringt pulak kat mamat tu . hmm 
aiiissshh , ape plak cite psl dia ni . dah-2 balik ke topik asal . HAHA . -.- sengal jep 
hmm , gitar dah ade , just tak pandai nak maen lah . ^___^ beli sje je . HAHA , bongok . 
semangat suh abah beli dulu aw . HEHE , last-2 letak ats almari je biar berhabuk duk ats tu . 
adooii , apelah kau ni myna oii . blaja lah , !! 
 yelah nak blaja tu lah tak tahu bilaa . ngeee 
 Aku penah cakap kat mak aku aw . 

Aku : Mak nak blaja maen gitar boleh?
Mak : Blaja lah awak nak blaja . gitar dah ade tu . 
Aku : eyh? yeeayy yesss HAHA , 
Mak : Nak blaja dengan sape? 
Aku : (bluuuuurrr -______-) laahh mak anta lah na g kelas muzik . heee ,
Mak : haih , takde keje lah nak anta gi blaja maen gitar . baek mak anta awak gi tuseng next year nak Spm . 
Aku : Alaaaaa tadi cakap boleh , 
Mak : mak cakap je boleh , ingat ade lah orang nak ajar kan datang rumah ni haa . 
Aku : haihhh .. baek tak payah . HAHA , 

so , ada sape-2 tak reti maen gitar? tolong lah ajar aku :(  , plizz . 
kenapa nak kan bayaran ke? boleeehhh tapi bia lah murah and aku mampu yeah ;) . HAHA . 

No comments:

Post a Comment